energia  gyogyszeripar  it telekommunikacio  penzugy  menedzsment  hr

    pr marketing  beszerzes  termeles karbantartas  vezetoi

  asszisztens  keszsegfejleszto  kommunikacio  angol

Copyright 2017 - IIR Magyarország

Asszisztens tréningek

 

Vezetői időgazdálkodás és feladatmenedzsment feszített munkatempóban

 

 

2 napos tréning

Hogyan kezelje a nagy nyomást? Hogyan ismerje fel a burn-out jelenség jeleit saját magán és milyen megelőző intézkedéseket tegyen? Hogyan menedzselje úgy munkáját, hogy ne csupán a „tűzoltásra” maradjon ideje? Hogyan növelheti saját hatékonyságát?

  • Ön és az idő
  • Vezetői időgazdálkodás
  • Feladatmenedzsment: „Amit nem érdemes csinálni, azt nem érdemes jól csinálni!”
  • 4 érv a delegálás mellett
  • Delegálás feltételei: Ön akarjon és tudjon élni a delegálás lehetőségével!
  • Nagyobb teljesítőképesség a burn-out helyett
  • Hatásos technikák a hatékonyság növeléséhez
  • Csapatvezetés nagy nyomás alatt - Hogyan érhetik el együttesen céljukat?


Javasolt időtartam: 2 nap

Forma: tréning

Maximális létszám: 12 fő

Nyílt képzésként is elérhető!

 

 

A vezető asszisztens

 

 

Középpontban a vezető asszisztensek nehézségei

2 napos tréning

Két napos készségfejlesztő tréningünkön a résztvevők komplex megoldásokat és eszközöket kapnak a kezükbe, hogy minél hatékonyabban végezhessék napi munkájukat:
A tréning azokra a készségekre és területekre fókuszál, amelyek a vezető asszisztensi munka sarokkövei:

  • Asszisztens a vezető és a munkatársak között
  • Meggyőző kommunikáció „kifelé”
  • Konfliktusok vizsgálata
  • A vezetőség tehermentesítése idő- és stresszmenedzsment eszközökkel
  • A meggyőzés művészete
  • Meggyőző delegálás
  • Önérdek-érvényesítés a feladattervezésben
  • Stresszmenedzsment


Javasolt időtartam: 2 nap

Forma: tréning

Maximális létszám: 12 fő

Nyílt képzésként is elérhető!

 

 

 

Az asszisztens mint profi MS Office felhasználó

 

 

A leghasznosabb Excel és Power Point eszközök

A képzés célja a vezetőtámogató asszisztensek részére olyan Office ismeretek átadása, melyek hatékonyabbá teszik a döntés előkészítő anyagok elkészítését, és megfelelő bemutatását. A képzés során sok hasznos apró trükkel ismerkedhetnek meg, melyek egyszerűsítik a napi rutin feladatok elvégzését.

  • Az Excel gyors és hatékony használata
  • Az adatbevitel meggyorsítása
  • Gyors eredmények az Excellel! – Képletek, függvények
  • Cellaformátumok
  • Tartományok, adatok elnevezése
  • A megértést támogató megjegyzések kezelése
  • Az adatérvényesség ellenőrzése
  • Adatlisták létrehozása, kezelése
  • Eredmények bemutatása grafikus eszközökkel
  • Adatfüggő formázások
  • Grafikonok készítése, egyedi beállításai
  • A feladatvégzés felgyorsítása makró készítéssel
  • Prezentáció elkészítése–Út a mesteri prezentáció felé


Javasolt időtartam: 2 nap

Forma: tréning

Maximális létszám: 15 fő

 

f t g m