Kommunikációs tréningek

 

Adatelemzéstől az SRM-ig: CRM az üzleti folyamattervezés szolgálatában 

 


2 napos szakmai képzés

Szemináriumunkon szakértőinktől választ kaphat a CRM témához kapcsolódó legfontosabb kérdésekre!

  • CRM rendszerek itthon és külföldön- a CRM, mint az üzletfejlesztés alapja
  • Az ügyfélkezelés stratégiai fontossága, a CRM szerepének felértékelődése az ügyfélmegtartásban
  • Ügyfélkezeléstől az ügyfélélményig (Customer Experience, CX)
  • Ügyfél információs-elemző eszközök az üzleti folyamatok kialakításának támogatására
  • Az adathalmaz kezelésének szerepe az üzleti döntéshozatalban
  • Kitörési pontok a BIG DATA Technológiában
  • A számítási felhő, mint az Internet új alapja
  • A közösségi médiaplatformok használata és az abban rejlő CRM elemzési lehetőségek
  • A CRM elemző helye a szervezetben


Javasolt időtartam: 2 nap

Forma: szakmai képzés

 

 

 

 

Hatékony belső kommunikáció

 

 

2 napos szakmai képzés

A szeminárium kiváló alkalmat kínál arra, hogy megismerje más nagyvállalatok belső kommunikációs gyakorlatát, tippeket és trükköket szerezzen saját belső kommunikációs tevékenységének javítására!

  • Milyen lehetőségek és korlátok befolyásolják a belső PR tevékenységet?
  • Milyen mértékben vonhatók be külső kommunikációs eszközök a belső kommunikációba?
  • A vállalati lojalitás és a munkavállalói motiváció növelése a belső kommunikáció eszközeivel
  • A szervezeti párbeszéd szerepe és eszközei
  • Hogyan segíti az üzleti kommunikáció az üzleti célok megvalósítását?
  • Fókuszban az innovatív megoldások

 

Javasolt időtartam: 1 vagy 2 nap

Forma: szakmai képzés

Nyílt képzésként is elérhető!